Performuj albo… Od dyscypliny do performansu
przełożył i wstępem opatrzył Tomasz Kubikowski
Universitas, Kraków 2011
Niewiarygodnie mądra, prowokująca i ważna (Jannelle Reielt, University of California)
Nie dziwi fakt, że Performuj albo… McKenziego wywarło podobny wpływ jak Performatyka Schechnera – bardziej przy tym na profesorów, wykładowców czy doktorantów niż studentów […] Retoryczne rozigranie w pełni służy celom wywodu McKenziego, mądrze kontrastując z historyczną determinacją paradygmatów, o których mowa w pierwszej części książki (Baz Kershaw, „New Theatre Quarterly”
Jon McKenzie tworzy dyskusyjną machinę wykładowczą, zmuszając do refleksji nad zmianą naszych potrzeb, tak byśmy nie stali się post-człowieczymi systemami zarządzania (Ricardo Dominguez, Electronic Disturbance Theatre)
- STRONA GŁÓWNA
- PERFORMER
- PERFORMER 1/2011
- PERFORMER 2/2011
- PERFORMER 3/2011
- PERFORMER 4/2012
- PERFORMER 5/2012
- PERFORMER 6/2013
- PERFORMER 7/2013
- PERFORMER 8/2014
- PERFORMER 9/2014
- PERFORMER 10/2015
- PERFORMER 11–12/2016
- PERFORMER 13/2017
- PERFORMER 14/2017
- PERFORMER 15/2018
- PERFORMER 16/2018
- PERFORMER 17/2019
- PERFORMER 18/2019
- PERFORMER 19/2020
- PERFORMER 20/2020
- PERFORMER 21/2021
- PERFORMER 22/2021
- PERFORMER 23/2022
- PERFORMER 24/2022
- PERFORMER 25/2023
- PERFORMER 26/2023
- PERFORMER 27/2024
- ENCYKLOPEDIA
- MEDIATEKA
- NARZĘDZIOWNIA