Katarzyna Flader-Rzeszowska
historyczka teatru, adiunkt w Katedrze Dialogu Wiary z Kulturą Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, wykłada na Dziennikarstwie i Komunikacji Społecznej UKSW. Redaktor naczelna kwartalnika „Kultura-Media-Teologia”, współpracuje z miesięcznikiem „Teatr”. Zajmuje się badaniem pogranicza teatru i teologii we współczesnym teatrze, teatrem jednego aktora, sztuką żywego słowa. Autorka książek Wypowiedzieć człowieka. Poezjoteatr Tadeusza Malaka (2016), Teatr przeciwko śmierci. Kryptoteologia Tadeusza Kantora (Warszawa 2015), Wędrowanie… Jednoosobowy teatr Wiesława Komasy (Wrocław 2014), Promieniowanie rapsodyzmu. W kręgu myśli i praktyki teatralnej Mieczysława Kotlarczyka (Warszawa 2008).
- STRONA GŁÓWNA
- PERFORMER
- PERFORMER 1/2011
- PERFORMER 2/2011
- PERFORMER 3/2011
- PERFORMER 4/2012
- PERFORMER 5/2012
- PERFORMER 6/2013
- PERFORMER 7/2013
- PERFORMER 8/2014
- PERFORMER 9/2014
- PERFORMER 10/2015
- PERFORMER 11–12/2016
- PERFORMER 13/2017
- PERFORMER 14/2017
- PERFORMER 15/2018
- PERFORMER 16/2018
- PERFORMER 17/2019
- PERFORMER 18/2019
- PERFORMER 19/2020
- PERFORMER 20/2020
- PERFORMER 21/2021
- PERFORMER 22/2021
- PERFORMER 23/2022
- PERFORMER 24/2022
- PERFORMER 25/2023
- PERFORMER 26/2023
- PERFORMER 27/2024
- ENCYKLOPEDIA
- MEDIATEKA
- NARZĘDZIOWNIA