Christian Nadin
odkrywał tajniki sztuki mimu pod okiem Marcosa Malavia podczas studiów w Conservatoire d'Art Dramatique w Lyonie. Stopniowo otwierał się też na różne techniki pracy z ciałem w teatrze (komedia dell’arte, teatr Nô), aż do spotkania z Zygmuntem Molikiem i Ludwikiem Flaszenem, którzy w głęboko naznaczą jego drogę. Założyciel grupy Passacaglia Theatre (Lyon). Od 1990 r. prowadzi jednocześnie działalność artystyczną i pedagogiczną z dziećmi oraz dorosłymi amatorami i profesjonalistami. Pracował we Francji, Włoszech i w Niemczech.
ARTYKUŁY
- STRONA GŁÓWNA
- PERFORMER
- PERFORMER 1/2011
- PERFORMER 2/2011
- PERFORMER 3/2011
- PERFORMER 4/2012
- PERFORMER 5/2012
- PERFORMER 6/2013
- PERFORMER 7/2013
- PERFORMER 8/2014
- PERFORMER 9/2014
- PERFORMER 10/2015
- PERFORMER 11–12/2016
- PERFORMER 13/2017
- PERFORMER 14/2017
- PERFORMER 15/2018
- PERFORMER 16/2018
- PERFORMER 17/2019
- PERFORMER 18/2019
- PERFORMER 19/2020
- PERFORMER 20/2020
- PERFORMER 21/2021
- PERFORMER 22/2021
- PERFORMER 23/2022
- PERFORMER 24/2022
- PERFORMER 25/2023
- PERFORMER 26/2023
- PERFORMER 27/2024
- PERFORMER 28/2024
- ENCYKLOPEDIA
- MEDIATEKA
- NARZĘDZIOWNIA